dijous, 5 de setembre del 2013

Ànima, cor o qui siguis

Pots Cor, explicar-me què està passant? Tu que tot ho dictes, pots dir-me el per què d'aquests sentiments? Pots explicar-me'ls? Tu podries donar resposta a totes aquestes emocions, posar-los paraules, no? Doncs necessito que m'escriguis una carta i em diguis perquè sento tot aquest dolor. 
No crec en un Déu omnipotent però algú s'ho ha d'haver muntat perquè hagi hagut de rebre jo, no? Casualitat? Mira no sé, però jo necessito respostes. A tot el que ve de fora jo no puc fer-hi res, però a allò que és referent a tu, no podries ajudar-me? Dir-me el per què? Ajudar-me a sentir-me millor? A vegades si ho fessis ens estalviaries bastant problemes als humans que només intentem domina-te o si més no controlar-te.Però sobretot entendre't Necessito saber què m'estàs volent dir. Ànima, cor o qui siguis, dóna'm respostes o algú que me'n pugui donar perquè ja no sé què fer per acabar amb tot això. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Traductor